I should have been stronger

27. května 2012 v 19:49
Čokoláda. bageta, čipsy, kus dortu.... proč? Proč tohle všechno a najednou? Tohle jsem hodně nezvládla. 40 minut DDR a jízda na kole. Slabé, nedostatečné....


Chyby se stávají, prostě přidám zítra více pohybu. Moje současná váha je 40,5 (konečně mám baterky do váhy), od teď bych sem chtěla svou váhu psát každý den.

Dneska se podělím o část mého plánu, kterým plánuji zhubnout.
1. Voda, hodně vody. Zelený čas, hodně zeleného čaje. Na chuť cola-light. Žádné slazené minerálky.
2. Jíst jenom, když mám hlad. Ráno snídaně. V poledne něco drobnějšího, pak už nic. Nenosit si s sebou peníze, které bych mohla utratit za jídlo. Nekupovat si jídlo. Nepřekročit za den 5000 kj.
3. Žádné sladkosti, žádný fast-food.
4. Zapomenout na eskalátory, chodit po schodech.
5. V tramvaji, autobuse si nesedat, ale stát.
6. V tělocviku opravdu cvičit.
7. Spánek, 8-9 hodin.
8. Nebrat si, když mi někdo nabídne jídlo, ať už je to cokoliv. Ve škole se to stává často. Žádné ochutnávky v supermarketech.
9. Při cestě do školy, pokud zrovna nemám podpatky, vystoupit o 2 zastávky dříve a dojít to pěšky.
10. Pravidelně večer skákat DDR a cvičit na břicho. Vlastně je celkem jedno, o jaký pohyb půjde, důležitá je pravidelnost.

Už nezakopnu, budu dodržovat těchto deset jednoduchých bodů a zhubnu. Já to zvládnu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Riri* Riri* | Web | 27. května 2012 v 19:58 | Reagovat

To si říkávám taky, často a pořád to porušuju.. Jestli to zvládneš, dej mi vědět:D!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama